LIFE

Hi! Nama aku Nurreen Nadiha. Aku adalah seorang remaja, berumur 14tahun. Hidup aku terlalu kucar-kacir sejak kebelakangan nie, nda pernah tenang. Tekanan drpd family ngn member, scndal2 luar*HAHA..membuatkan aku rasa tertekan. Harinie, aku kecewa sesangat dengan sikap keluarga aku. Aku pun nda phm ngapa bah, is it because of my mistakes? YES! aku adalah seorang anak, kakak, adik, rakan yang paling tak guna di dunia ini tapi kenapa aku perlu diperbuatkan sampai begini? Orang luar pandang aku mcm tgah pandang orang luar yang dorang nda kenal langsung. Silap aku yang selalu berterusan sehingga kini mungkin disebabkan keadaan aku yang taknak berubah lagi or just sbb tekanan family aku? seriously, ya allah! aku mmg dah lama berhasrat nak berubah wahai rakan-rakan, tapi nafsu aku yang suka keluar malam nie mmg ter-amat susah nak hapuskan. aku dah pernah try nak jarang keluar, oke selesai but hilang 1hari lah. hmm susah sesangat! tapi nda pa bah, aku akan try lah berubah menjadi seorang yg lebih berguna and dependable sikit. hope i'll made it and korang tolong lah doakan aku supaya berjaya ke tahap yang sepatutnya.
AMIN  :')


-Nurreen Nadiha

No comments:

Post a Comment